A Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft. és a Sedulitas-Pro Kft. közös fejlesztési projektje egy akkumulátoros hajtású elektromos midibusz kifejlesztésére, melynek mintajárműve az eredetileg Diesel-motoros E-91 Ikarus midibusz átalakításával valósult meg 2016-ban.Műszaki adatokMax. összsúly……………………………………….…………………9 800 kgMax. sebesség…………………………………………………..……70 km/hMax. motorteljesítmény……………………………………..……200 kWMax. forgatónyomaték…………………………………….……..700 NmMax. emelkedő…………………………………………………..………….14%Akkufeszültség…………………………………………….……..300…430 VHatótávolság…………………………………………………..………..120 kmUtasférőhely (ülő + álló)………………………………..………….17 + 15
A Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft. és a Sedulitas-Pro Kft. közös fejlesztési projektje egy akkumulátoros hajtású elektromos midibusz kifejlesztésére, melynek mintajárműve az eredetileg Diesel-motoros E-91 Ikarus midibusz átalakításával valósult meg 2016-ban.Műszaki adatokMax. összsúly……………………………………….…………………9 800 kgMax. sebesség…………………………………………………..……70 km/hMax. motorteljesítmény……………………………………..……200 kWMax. forgatónyomaték…………………………………….……..700 NmMax. emelkedő…………………………………………………..………….14%Akkufeszültség…………………………………………….……..300…430 VHatótávolság…………………………………………………..………..120 kmUtasférőhely (ülő + álló)………………………………..………….17 + 15